onsdag 7 december 2011

Tillbaka på jobbet igen

Nu har jag jobbat 75 % i tre dagar och det känns bra. Jag är sjukt trött på eftermiddagen men illamåendet är för det mesta under kontroll. Jag har också sovit lite bättre denna vecka vilket jag tror har med att göra att jag faktiskt gör något under dagen. Igår på jobbet var en en som frågade om jag var gravid :) Första personen som har gjort det. Nu börjar det verkligen synas och jag tycker det är underbart. I helgen ska vi på min lillebrors 30 års kalas och jag försöker komma på vad jag ska ha på  mig, vill ju att det ska synas att min mage vuxit av en anledning och inte bara se ut som om jag har lagt på  mig några kilon. Blir till att prova klänningar på fredag kväll.

Igår köpte jag ett första par små underbara byxor till Skorpan i stl. 50-56 som h*n kan ha när vi ska åka hem från BB. Åh vad jag längtar. Har lovat mannen att jag inte ska handla så mycket men lite söta kläder får han allt stå ut med att det följer med hem ibland.

1 kommentar:

  1. Å vad kul att ha börjat handla lite smått. Jag har inte vågat än, men efter nyår tänkte jag börja lite smått. Längtar!

    SvaraRadera