söndag 11 december 2011

Igår firade vi min lillebror som fyller 30 år idag

Min förkylning är jäkligt jobbig och i fredags mådde jag verkligen pyton så blev en lugn kväll med mamma då mannen jobbade sent. Hade jätteont i halsen och kände mig allmänt hängig. I lördags var det lite bättre vilket var skönt då vi skulle fira min bror. Dagen inleddes med champagnebrunch med familjen vilket var väldigt gott och trevligt. På kvällen var ett stort gäng kompisar som gick på Wasahof och åt gott. Jag åt hummer, havskräftor och räkor, det var verkligen mums. Kände mig ganska trött men det var kul att vara med. Sedan åkte hela gänget till Hells Kitchen och jag hängde faktiskt med ett tag. Jag gav dock upp vid 02.00 och tog en taxi hem. Det var himla skönt att krypa ner i sängen då. Vid 05.00 kom mannen hem så idag är en seg dag. Jag känner mig nästan bakis och har riktigt schysst whiskyröst. Blir en slödag på soffan med reprisen av Så mycket bättre och sedan film. I morgon är det jobb igen och jag hoppas förkylningen ger sig snart. I morgon kväll ska jag ut och äta med gamla kollegor och numera goda vänner, blir trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar