torsdag 22 december 2011

Barnvagn

Idag köpte vi en barnvagn. Hade ju tänkt att köpa en av våra kompisar men jag hittade en annan modell på nätet och åkte och tittade med mamma. Jag gillade den verkligen och butiken skulle sluta sälja dem så vi fick ett bra pris på den. Mannen och jag åkte tillbaka lite senare och tittade igen och efter lite beslutsångest (det är ju ett stort beslut och ganska tidigt) så slog vi till. Nu står den i vårt vardagsrum och jag kan inte sluta titta på den och le och längta. Vi ska köra ut den till min pappa sen så får den stå där tills det är dags för Skorpan att komma till världen. Går det att längta så här mycket efter någon man aldrig träffat :)

Nu håller vi på att packar för att åka upp till svärföräldrarna i morgon. Min mamma ska med också vilket jag tycker är mysigt. Det är massor med snö där uppe så det blir härligt. Här är det ju verkligen astråkigt väder och ingen julkänsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar