onsdag 4 januari 2012

Tiden rullar på

Julen var härlig, vi åkte norrut till mannens familj och där var det massor av snö och lagom kallt. Sköna promenader och mycket sömn stod på schemat för mig. Sov nog 12 timmar varje natt :) Jobbade två dagar mellan jul och nyår. Denna vecka har jag jobbat 4 dagar, är ledig imorgon och fredag. Nästa vecka är min sista vecka på jobbet sen är jag officiellt arbetslös. Känns inte så farligt längre, det löser sig ju på något sätt.

Magen växer och frodas, jag får fortfarande panik vissa dagar och tror att Skorpan har dött, även när jag ligger över toan och kräks. Jag fick en grej som man kan lyssna på hjärtat med hemma och den har vi prövat 2 gånger, är så galet lugnande att lyssna på det lilla hjärtat och känna att allt är bra. Har lovat mig att jag inte ska använda den för ofta dock. Tror att jag börjat känna Skorpan i magen men det är så svårt att veta, det rumlar runt rätt ordentligt där inne för det mesta.

Nu har vi nedräkning till Thailand, 2,5 vecka kvar till värmen och underbaraste gudsonen som jag saknar som en galning.

1 kommentar:

  1. Å vad skönt med lite semester. Jag hoppas också att vi kan hinna med en i vår innan bebbe kommer till sommaren.
    Kram

    SvaraRadera