onsdag 11 januari 2012

Vår Skorpa är en flicka

I morse var vi på RUL. Jag gick därifrån med en klump i magen och kände mig inte alls tillfreds. Allt är bra med Skorpan men jag tyckte hela ultraljudet var så rutin och vi var inte där mer än 10 minuter. Jag kände att barnmorskan var ganska stressad, inte otrevlig men bara rutinmässig. Hon gick igenom allt och förklarade vad vi såg men det gick så fort. Vi hann knappt se något. Hon frågade om vi undrade något men jag var så ställd så jag glömde fråga det jag ville. Jag är så klart otroligt glad att allt såg bra ut och det känns spännande med en tjej. Nu måste vi klura ut ett namn, vi hade ju ett killnamn som vi älskade men inget tjejnamn. Jag gick i alla fall därifrån väldigt besviken och gråtfärdig, det var liksom inte som jag föreställt mig. Men efter ett tag så började det kännas bättre och jag kan nu njuta av min lilla tjej därinne. Ringde min bästa M som är i Thailand och berättade och hon blev alldeles tårögd. Känns helt overkligt att vi ska bli föräldrar till en tjej om 5 månader. LÄNGTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar