torsdag 15 december 2011

Kräks kräks och mera kräks

Vaknade vid 07.00 och kräktes i morse, fick i mig lite och somnade om till 8.30, reste mig upp och kräktes igen. Ringde jobbet och sa att jag blir hemma. Somnade om och vaknade vid 13.00, åt en banan som kom upp ganska snart. Under eftermiddagen lyckades jag till slut få i mig en kopp te, en skorpa, en piggelin och lite yoghurt och inget kom upp igen. Till  middag fick jag i mig lite ris och kycklingwok som också stannat kvar så det verkar som att det är över för denna gång.

Tror att mycket av min oroa är för att jag mår så här. Jag har fortfarande inte gått upp något i vikt och jag äter dåligt vilket gör att jag oroar mig för att något ska hända med Skorpan. Vi ska till MVC på måndag igen vilket känns skönt då jag förhoppningsvis kan få ventilera min oro lite och få lite bra råd och uppmuntran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar