söndag 22 februari 2015

v 10 (9+0) Har det härligt i Thailand

Resan gick över förväntan och jag mådde bra nästan hela tiden. De nya tabletterna Primperan funkar verkligen. Dock läste jag lite om dem på nätet och blev lite konfunderad över om de kan skaka bebisarna men det verkar som att det är i tredje trimestern som man inte ska äta dem. Jag tar så få som möjligt men inser att jag inte klarar mig utan dem. Mår så mycket bättre och kan äta vilket gör allt så mycket lättare. Tar jag dem inte så är jag tillbaka i mitt svarta hål ganska snabbt. Magen växer så det knakar och är nu nästan lika stor som i v 20 med L. Helt galet men jag älskar att ha den. Känner mig fin med magen!

Vi har det så himla härligt här nere. Sover mycket och myser i skuggan eller badar hela dagarna. L tycker det är toppen och vill helst bada dygnet runt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar