tisdag 3 februari 2015

v 7 (6+2) alltså den här magen....

Jag är fullt medveten om att det är tarmarna som förstoras och flyttas runt men det är helt galet hur stor min mage är på eftermiddagen/kvällen. J googlar sannolikheten på enäggstvillingar och är något nervös inför ultraljudet på måndag! Beställde ett par mammabyxor att ha efter Thailand då mina vanliga byxor redan känns trånga över magen. Jag fyller liksom redan ut dem. Hur är det möjligt att svullna så fort! På eftermiddagen får jag dra in magen på jobbet. Det är bara lösa tröjor och blusar som gäller numera. Längtar tills det är officiellt och jag kan ha sköna mammabyxor och fina blusar :) Budade hem en superfin helt ny mammaklänning från Boob på Tradera för 245 kr i dag, den kommer jag bo i i sommar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar