onsdag 22 april 2015

Jag utmanar mig själv...

Jag måste nog säga att jag mår bra för tillfället. Jag har kommit över MA:et mycket bättre än jag någonsin trodde. Visst gör det ont ibland och jag kan tänka, nu skulle det varit vecka si eller så och undrar hur jag hade mått och sett ut men det går bra. Jag ser fram mot nya försök och känner mig ganska positiv inför dem. Det är skönt med en paus. Jag har börjat cykla till jobbet och träna massor. Jag har utmanat mig själv att springa varannan dag i 30 dagar för att komma igång ordentligt. Minst 3 km ska jag springa varje gång och så lite styrkeövningar efter det. Vädret är så himla härligt och det gör automatiskt att man mår bättre tycker jag. Vi ska köpa en cykelsadel till L så vi kan göra lite utflykter. 

I helgen som var var vi i Lindvallen och L åkte skidor för första gången, hon tyckte det var jättekul och det gick riktigt bra. Hon kunde stå ganska länge och åka rakt fram!

Jag tänker att det kanske kommer ta några återföringar innan det funkar denna gång också och försöker att inte stressa över det för jag tror verkligen att jag tillslut kommer bli gravid igen och få behålla barnet. Jag hoppas att jag är gravid till jul!

2 kommentarer:

  1. Vad skönt för dig att du mår bra! Jag börjar komma tillbaka i den jobbiga längtan... och väntan.... Nu står tiden blickstilla....: /

    Vad duktig du är som kommit igång att träna också. Vädret underlättar det mesta, det är positivt :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst får man automatiskt massa energi av det härliga vädret :) Jag tränar normalt ganska mycket men sen i höstas när vi började med IVF igen så har jag inte vågat och det är så skönt att kunna igen. Ska verkligen försöka fortsätta när vi börjar med IVF igen. När ska ni göra nästa försök? Hoppas du kan hitta lugnet igen :) Kram tillbaka

      Radera