måndag 19 mars 2012

v 29 (28+2) besök hos MVC

Ytterligare ett besök hos MVC för kontroll. Blodtryck 115/70, hjärtat ca 140 slag/minut och galet starkt, järn 112, vilket var för lågt så nu blir det järntabletter. Inte så glad över det då min mage inte gillar dem men samtidigt så hoppas jag att de ska hjälpa mot den extrema tröttheten. Även om jag inte jobbar så är jag helt slut och vill mest sova hela tiden så ska bli skönt att få lite mer energi. SF måttet var 27, vilket är 3 cm upp på 10 dagar och jag ligger nu precis på kurvan. Verkar som att vår lilla tjej växer fint där inne nu :) Nästa besök om 2 veckor.

I helgen var och hälsade på mannens bror och sambo i Malmö, det var väldigt trevligt. Vi promenerade en del så jag är rejält trött i kroppen nu. Får bli några soffdagar med återhämtning. Gick ändå ganska bra att vara så aktiv, får en hel del sammandragningar och det trycker på blåsan vilket gör att jag sover dåligt. Var skönt att komma hem till sin säng. Har sovit som en klubbad hela natten, bara varit uppe 1 gång. Idag ska jag ta det lugnt och kanske städa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar