lördag 20 september 2014

Ruvardag 10

Igår kom det små rosa flytningar, nästan bara med lutinusen men någon gång när jag torkat mig också. Spenderade hela dagen med att analysera toapapper. Magen spänner fortfarande och det bekanta illamåendet smög sig på till och från igår. Jag är helt säker på att det är kört men någonstans finns ju hoppet. Jag vet att det är normalt med lite rosa flytningar men då jag testade negativt på ruvardag 7 så är jag ändå inställd på att det faktiskt är mensen som är på gång. Idag har det fortsatt, inga mängder alls och inte varje gång även om jag tycker det är lite mer än igår. Även lite när jag torkar mig. Är väldigt rosa, inte rött eller brunt. Jag håller fan på att bli galen. Jag vet ju innerst inne att det är kört och det är nog min räddning just nu. Även om jag förstås hoppas. Funderar på hur det är med nästa ägglossning. Visst borde den komma ungefär när den normalt kommer även om mensen inte kommer igång ordentligt innan jag slutar med lutinus. I så fall är det ca 3 veckor kvar till nästa insättning.

I helgen är svärföräldrarna här och vi har burit ner Ls spjälsäng i förrådet och tagit upp en 120 cm säng till henne. Hon är så svårlagd just nu och somnar bara med någon av oss bredvid i vår säng så vi känner att hon lika bra kan få en egen stor säng som vi kan natta henne i. Vi ska ta en sväng till Ikea snart och köpa lite kuddar och en sänghimmel till henne :)

Kan det bli tisdag snart så att jag kan gå vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar