måndag 29 september 2014

Snart ägglossning

Märker på kroppen att ägglossningen är på gång, skulle tro att omslaget blir på onsdag eller torsdag. Känns bra, då är vi på gång snart igen Falun innan dess så jag slipper sitta och åka själv. Tar nog tåget om det blir så att jag får åka själv. Tiden rullar på ganska fort och det är skönt. Vill bara göra nästa försök nu. Är så sjukt nervös men ska verkligen försöka koppla bort. Det bara kommer fungera denna gång, så är det!

Träffade en kär vän idag som gifte sig i somras och gissa vad. Hon är gravid, på första försöket. Jag är så himla glad för hennes skull men samtidigt så kan jag inte låta bli att känna avundsjuka, varför ska det vara så lätt för vissa. Varför ska vi behöva kämpa så och betala så mycket pengar för något som är så självklart enkelt för andra. Jag hoppas verkligen att vi kommer få vara föräldralediga tillsammans. Vi bor bara 5 minuter från varandra så vore himla kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar