onsdag 17 september 2014

Ruvardag 7

Testade minus idag. Har sedan i söndags varit helt säker på att det inte gått vägen. Känner mig helt tom förutom denna jävla uppblåsta mage som molar och spänner och som jag försöker dölja på jobbet. Har dessutom varit på konferens och varit tvungen att tacka nej till alkohol inför arbetskollegorna som nu förmodligen spekulerar. Sen kom fakturan från Falun idag, 11 000 kr. Och allt detta för INTE GRAVID. Sånt jävla hån! Har gråtit i Js famn i 30 min och nu tänker vi framåt. Hoppas att mensen kommer i morgon som den ska och inte jävlas med mig. Jag vet att testdag är först om 6 dagar men jag känner ju i hela kroppen att det inte funkat. Jag plussade ju med L på ruvardag 8. Vi har ett embryo kvar i frysen sen blir det till att starta om från början igen. Jag oroar mig så för pengarna och för stressen jag utsätter mig för. Tänker tanken att bara skita i det, vi har ju L och hon är fantastisk. Samtidigt så vill jag få vara gravid igen och få uppleva allt med ett barn till. Är bara så ledsen och arg för att det är så orättvist. Tänker då mest på pengarna. Det lägger på 100 % mer stress helt klart. Jävla skit rent ut sagt. Varför kan inte min kropp bara funka som den ska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar