tisdag 28 februari 2012

100 dagar

Helt galet, 180 dagar har passerat så fort och nu är det bara 100 kvar, i morgon är det 2-siffrigt :) Magen växer i sakta takt men det är inga tvivel om att jag är gravid. Framför allt ser den så gravid ut framifrån nu. Tycker så himla mycket om min mage nu, den är liten och inga bristningar än så länge. Den ser ut som att någon stoppat en ballong innanför huden och bakifrån ser man inte ens att jag är gravid. Vet att det är en bit kvar och mycket kan hända men för tillfället njuter jag av att faktiskt trivas i min kropp. Något som inte alltid varit självklart.

Igår var jag på yoga igen och innan passet pratade jag med instruktören om att jag hade haft så ont efter förra gången. Denna gång gjorde jag inte alla övningar och vissa gjorde jag lite annorlunda och det har känts mycket bättre. Var lite öm igår kväll men inte så mycket mer än vanligt egentligen. Skönt för jag gillar verkligen yogan och vill kunna fortsätta.

Idag blir det tandhygienisten sen frisören och sen tjejmys med bästa vännerna och deras små. Vi ska alla sova över hos J. Ska bli himla kul då vi inte setts alla tre sen i höstas innan M åkte till Thailand. Vi har en barnfri helg inplanerad i april också, bara vi tjejer och massa roliga aktiviteter. Det ser jag fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar