fredag 8 juni 2012

Bloggens framtid

Har funderat på om jag ska fortsätta skriva efter att Skorpan har kommit. Jag tänker skriva ut och göra en bok av bloggen som jag ska ge till Skorpan när hon är stor. Jag har kommit fram till att jag vill fortsätta skriva men inte i denna blogg. Jag ska nog göra en som vänner och familj kan följa, där jag kan lägga upp bilder så att de som inte bor nära oss kan se och läsa om Skorpans liv. Även om de flesta i vår närvaro vet om vår historia så känns bloggen för personlig för att jag vill att alla ska läsa den. Kommer därför lägga ner den efter att Skorpan föds och antingen skapa en bebisbok eller en ny blogg. För mig har det varit en bra dagbok och jag är verkligen glad att jag skrivit om hur det har varit då jag förmodligen kommer ha glömt bort mycket av det snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar