lördag 9 juni 2012

Väntar och väntar (v. 40+0)

Denna väntan är olidlig, vet ju att det som längst är till måndag och sedan kommer det börja hända saker. Det känns helt overkligt, att veta det. Så måste det kännas när man har ett planerat snitt också. Man vet liksom när det ska ske. Sen kan det ju i och för sig ta ett par dygn innan hon kommer men vi hoppas på att det ska gå ganska fort. Jag tror hon kommer komma på tisdag, 2012-06-12, det är ett bra datum tycker jag.

Idag är J på min lillebrors svensexa. Han har telefonen med sig och har lovat att endast dricka några öl. Eventuellt kommer han sova borta i natt vilket känns lite nervöst men han är bara ett telefonsamtal och en taxi hem borta så det ska nog gå bra även om något startar i natt. Förhoppningsvis ska det ju inte vara över på en timme :) 

Själv ska jag gå på bio med mamma i eftermiddag och se What to expect when you´re expecting. Det känns som en lämplig film. Ska även gå en sväng på Åhlens och spana lite på klänning till bröllopet. Kan ju inte köpa någon förens veckan innan så att kroppen hunnit komma tillbaka så mycket som möjligt men det kan ju vara bra att reka lite. Har även sett skorna jag vill ha, vet inte om det är så smart att hitta dem först, men jag ska ha dem. Klänningen får helt enkelt anpassas till skorna :) Sen blir det fotboll ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar