måndag 11 juni 2012

Idag ska vi (mest jag) föda barn (v. 40+2)

Wow, idag är det dags. Lyckades till slut somna igår kväll, med mycket pirr i magen. Sov ända till 10.30 idag, skönt, känner mig rätt utvilad och redo för mitt marantonlopp. Äter nu en ordentlig frukost och ska försöka få i mig köttbullar och makaroner senare. Hoppas att vi får en tid ganska snart efter kl. 12.00 då jag ska ringa. denna väntan är inte rolig. Är så sjukt nyfiken på hur lång tid det kommer ta från att det startar till det att hon är ute. Tänk, vi kanske blir föräldrar idag, förhoppningsvis i morgon i alla fall. Nervöst!

Jag hade dessutom tippat helt rätt på båda matcherna igår och fick 6 poäng i tipset. Ikväll är det Sveriges tur. Och mitt älskade England!

2 kommentarer:

  1. Vad spännande!!! Lycka till idag, jag kommer att tänka på er!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Hoppas allt är bra med dig! Kram

      Radera