tisdag 20 januari 2015

4+2

Var på vårdcentralen i morse och lämnade urinprov som såg bra ut men de skickade på odling för säkerhets skull. De kunde dock inte hjälpa mig med eventuell svamp eller bakterie så jag fick ringa gynekologen och fråga. De hade en tid vid lunch så jag blev helt enkelt hemma idag. Ingen ide att åka till jobbet innan och orkade inte stressa dit efter för några timmar. Var i alla fall ingen svamp eller bakterie och jag fick se en liten liten prick på skärmen som förhoppningsvis ska komma och bli en i vår familj i september. Så overkligt....

Har mått så sjukt illa till och från idag och undrar hur länge till det dröjer innan det slår till ordentligt. Var i vecka 7 förra gången. I morgon åker J till alperna i 4 nätter och lämnar mig och L hemma själva. Åh vad vi ska ha tjejmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar