fredag 27 april 2012

Helt galet glad, jag har fått nytt jobb (v 33+6)

Idag ringde de från ett av jobben som jag sökt och ville anställa mig :) Jag börjar min anställning om ca 1 månad med att vara föräldraledig t.o.m. 1 september 2013. I och med att jag anställs redan nu får jag högre lön att räkna min SGI på och även 10 % föräldrapenning utbetald av arbetsgivaren. Tror även att de första 120 föräldradagarna är semestergrundande :) Ovanpå allt detta så är det ett galet bra jobb med massor av utvecklingsmöjligheter! För att summera det hela, jag kan inte sluta le :)

Ikväll kommer M och J och vi ska ha tjejhäng, ska gå på Supper och äta middag och sen sova här, i morgon blir det hotelfrukost och promenad. Sedan är det lillebrors vigsel. Ser fram mot en härlig helg helt enkelt. Sammandragningarna håller sig dessutom ganska lugna och jag är nyklippt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar