söndag 27 maj 2012

Underbar helg (v. 38+1)

Helgen har bjudit på mycket härligt väder och mys. I fredags åkte vi ut till min pappa och grillade. Vi sov över och på lördagen gick vi en promenad. Denna helg för 2 år sedan gifte vi oss ute hos min pappa. J tog en massa foton på mig med magen. Några blev i alla fall väldigt fina och jag tror jag kommer vara glad i framtiden att vi tog dem. På bilderna ser man verkligen hur stor och fin magen är nu. På eftermiddagen på lördagen mötte vi upp med mamma och köpte med oss mat hem och kollade på Eurovision Song Contest vilken Sverige vann i år. Loreen var grym!

Idag har vi legat i Rålis och solat. Jag har doppat mig 2 gånger, kallt men skönt. Har fått lite färg på kroppen så känner mig så mycket finare  nu också. Jag somnade ett tag på eftermiddagen när vi kommit hem och sen lagade vi mat. Nu ska vi kolla på en film och mysa. Det har verkligen varit en härlig helg och jag har njutit fullt ut. Känner mig också väldigt utvilad och harmonisk. Nu är det bara 12 dagar kvar till BF, hoppas hoppas hon kommer innan det för vi längtar ihjäl oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar