tisdag 7 oktober 2014

I morgon...

...vid denna tid ruvar jag förhoppningsvis på en perfekt liten blastocyst. Är så sjukt nervös att den inte ska överleva upptiningen men jag ju samtidigt att chanserna är väldigt höga men man kan aldrig veta innan. Så otroligt jobbigt. Jag lägger också sjukt stort hopp till droppet och hoppas verkligen att det ska göra susen denna gång. Jag vill så gärna bli gravid nu, vill ha en liten bebis till nästa sommar. Vill att L ska få ett syskon, vill åka till Thailand en hel vinter igen. Åh jag vill detta så mycket! Snälla låt det gå vägen denna gång. Jag ska glatt må illa i 20 veckor, ha konstanta sammandragningar och bli sjukskriven i v 30 om jag bara får bli gravid igen. (inser att jag kommer ångra i alla fall illamåendebiten sen men jag tar mig igenom den). Snälla snälla snälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar