tisdag 11 november 2014

Ruvardag 7 och så trött

Somnade 23 igår och vaknade till när L skrek vid 06.00 somnade sen om en timme till och var vaken en timme för att somna igen och sova till 10.30. Tydligen grät L i natt också men det har jag inte hört alls. Är så trött i kroppen idag och det är fortfarande tungt att andas, jag fattar inte vad det är. Gör lite ont vid revbenen idag också. Har köpt en olja för att försöka mjuka upp slemhinnorna  i näsan. Hoppas det ska hjälpa lite!

Vid lunch ringde läkaren som jag träffade igår på gynakuten för att kolla hur jag mådde och säga att han noterade att jag hade ganska rikliga och illaluktande flytningar vilket betyder att jag har en bakterie. Men självklart tänker jag, det fattades ju bara det. Har fått antibiotika utskrivet och dubbelkollade med Falun att det var okej att ta den också. Igår kväll började brösten värka ganska ordentligt och jag mådde illa på kvällen. Idag fortsätter brösten att värka och jag är småsugen/hungrig hela tiden. Vet inte vad jag ska tro. Vill så gärna se det som positiva tecken men jag tycker ju att det känns ungefär så här varje gång så vet inte vad som är vad längre. Jag ska fråga läkaren i morgon om jag kan få ta ett blodprov, håller på att bli galen. Nu borde de kunna se i blodet om jag är gravid eller inte. Men de kommer säkert säga nej. Med L testade jag positivt på sticka på dag 8 men jag vet inte om jag vågar testa i morgon. Vill inte få ett till negativt test och dag 8 är ju fortfarande ganska tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar