söndag 8 mars 2015

v 12 (11+0) huvudvärk och dålig mage

Idag går vi in i v 12 och det känns som att tiden går rätt fort. Har mått ganska illa igen de senaste dagarna och spyan har åkt hiss flertalet gånger. Vi kom hem från Thailand igår morse och var rätt trötta så somnade redan 20.30 igår kväll. Jag fick huvudvärk igår kväll och den håller sig envist fast idag också. har dessutom ganska ont i magen och är dålig i magen så det blir inte många knop här hemma just nu. Har dock lovat mamma att åka med henne till Ikea i eftermiddag så jag hoppas det ska gå bra.

Magen börjar verkligen synas nu och brösten har också växt en del. Vill inte riktigt säga något på jobbet ännu så ska försöka dölja den under denna vecka på jobbet i alla fall. Vill få ultraljudet nästa vecka gjort innan jag säger något. Är väldigt nervös över vad vi kommer få se. Jag hoppas så innerligt att det fortfarande finns två små liv där inne och att de har i alla fall en tunn skiljevägg. Om det inte finns någon skiljevägg så kommer de ju vara här om ca 20 veckor. Det är ju ingenting!

Har beställt en klänning, en topp och 2 linnen från Asos idag som jag hoppas kommer passa bra när magen växer. Fick även hem ett par svarta mammajeans och ett par tunnare byxor från Lindex som var väldigt sköna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar