fredag 18 november 2011

11+0 och en jobbig känsla

De senaste dagarna har jag sakta men säkert börjat må lite bättre. Har fortfarande perioder då jag mår illa och jag kräktes i onsdags men perioderna när jag mår bra blir fler och längre. Jag borde därför vara jätteglad men nu börjar jag oroa mig istället. Tänk om det har hänt Skorpan något. Jag försöker tänka rationellt och att det är normalt att börja må bättre nu. Jag har ju inte ont i magen eller haft någon blödning så det finns inget som tyder på att Skorpan inte mår bra. Men jag kan inte släppa den hemska tanken. Samtidigt blir jag så irriterad på mig själv för jag har ju längtat efter att det ska vara över med illamåendet och nu verkar det som att det går åt det hållet. Som tur är ska vi ju göra KUB ultraljudet om 11 dagar så jag får försöka hålla ut tills dess och förhoppningsvis se en liten sprattlande unge då. Nu ska jag försöka njuta av att inte må illa. I morgon ska jag få se underbaraste gudsonen som har börjat gå, längtar efter att få se det med egna ögon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar