måndag 28 november 2011

Helgen som varit

Det har varit en helt okej helg, förutom den där jäkla spänningshuvudvärken som jag nu har lokaliserat källan till. För att jag inte ska må illa på nätterna så har jag använt två kuddar för att huvudet ska komma upp lite, det gör dock att nacken hamnar i en konstig vinkel och därför blir väldigt spänd. Inatt provade jag att ta bort en kudde och det gjorde susen. Mådde faktiskt inte illa och idag känns nacken bättre vilket gör att huvudet känns bättre. Hoppas att det håller i sig.

I lördags var vi på Boomerang utförsäljning, fyndade en del till oss själva och lite julklappar. Sen var vi på Ikea och köpte nya täcken. Vi har haft ett stort täcke vilket jag alltid har älskat, men av någon anledning så sover jag så dåligt nu och mannen stör mig mycket på nätterna, samt att jag blir för varm för han är så varm. Har nu sovit med eget täcke i 2 nätter och det är underbart! Resten av lördagen städade och julpysslade vi. Jag älskar alla julstjärnor som lyser i Stockholm nu, det är så fint. Igår sov vi länge då vi inte sov så mycket i fredags natt sen myste vi på soffan och gick en promenad på eftermiddagen. Kvällen spenderades också på soffan, har helt enkelt varit en mysig helg.

Ikväll blir det bio med två kompisar, En Dag ska vi se. Det ser jag fram emot. Och imorgon ska jag passa underbaraste gudsonen några timmar och sedan är det ultraljud :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar