lördag 12 november 2011

En bra dag

Efter gårdagens helvetesdag när jag verkligen var på botten och spenderade en stor del av kvällen hängandes över toaletten så har idag varit helt okej. Sovit dålig som vanligt men mannen gjorde frukost på sängen åt mig och sen låg vi bara kvar och mös ett tag. Lyckades promenera ner till min mamma utan större problem och har knappt mått illa alls på eftermiddagen. Kände mig till och med sugen på mat så vi gick ut och åt lite tapas till middag. Jag fick inte ner så mycket men det var himla gott och jag mår inte heller illa efter det. Nu är vi åter hemma och har tänt massa ljus och ska mysa på soffan och se Så mycket bättre. Hoppas att morgondagen blir lika bra då vi ska till pappa på farsdag middag.

Jag har letat efter en fin bok att fylla i om min graviditet och hittade till slut Mina första år som inte bara är för graviditeten utan även de 2 första åren efter det. Den är verkligen jättefin och jag är kanonnöjd. Ska bli roligt att börja fylla i lite om hur allt är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar