söndag 6 november 2011

Jag kan verkligen inte göra någonting som är fysiskt ansträngande

Idag bestämde vi oss för att städa lägenheten, det har varit behövligt ett tag. Mannen fick ta det mesta men jag skulle fixa lite i sovrummet och vardagsrummet. Den lilla ansträngningen gjorde att hela frukosten kom upp igen. Det verkar som att min kropp verkligen inte klarar av att jag rör på mig. Mådde lite bättre efter att jag kräkts och några timmar senare fick jag i mig lite mat.

Igår var vi hos min morfar och familj och fikade, sedan åkte vi till kyrkogården och tände ljus hos farmor och farfar och hos mormor. Det var så vackert men så mycket folk att det var svårt att få någon ro. Jag berättade i alla fall i min tysthet om Skorpan. Jag vet att de alla skulle ha blivit otroligt glada för vår skull.

Efter städandet så kollade vi på NY maraton. Fan vad jag längtar efter att springa och över huvudtaget träna. Springa kommer det nog inte bli förrän nästa höst då vintern kommer nu och jag nog inte vågar börja springa igen då. Hoppas däremot på att kunna börja på yoga om ett tag så att jag får röra kroppen och träna musklerna lite. Sen ska jag nog försöka gå på vattengympa när jag blivit lite större, det ser himla skönt ut.

I morgon kommer bästa kompisen och underbara gudsonen på eftermiddagen och sen kommer männen till middag. Hoppas jag orkar leka like med C. Kommer sakna dem grymt när de åker till Thailand i 2,5 månad men vi åker ju ner efter 7 veckor så då får vi hänga massor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar