fredag 11 november 2011

Trött på allt och dåligt samvete

Idag mår jag verkligen skit och tårarna har runnit ett par gånger. Jag borde vara överlycklig och och oändligt tacksam för Skorpan och det är jag ju egentligen men det är svårt att känna det när man mår skit hela tiden. Det gör att jag får dåligt samvete och tycker att jag borde skärpa till mig men jag orkar helt enkelt inte. Det känns som att det inte riktigt blivit som jag tänkt mig. Jag har fantiserad så länge om den dagen vi äntligen skulle få vårt plus. När det väl kom så blev det en så tumultartad händelse och sedan har jag i princip varit dålig på ett eller annat sätt sedan dess. Jag har inte haft en enda dag när jag bara har kunnat njuta av och se fram emot att får träffa Skorpan. Att må så här tär verkligen på en och jag är så trött på allt nu. Jag vet att jag förmodligen inte ens kommer komma ihåg hur denna period varit när det väl har passerat och därför så försöker jag skriva om det när jag är i mitt i det. Jag känner mig hemsk som klagar så mycket när jag vet att så många andra skulle ge allt för att vara i min position. Och jag vet ju hur de känner för jag har ju längtat efter detta så länge och sen när det väl är här så är det så svårt att njuta. Jag längtar efter att kunna gå på en promenad och få lite frisk luft och jag längtar efter Skorpan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar