fredag 11 november 2011

25 %, tiden går fort

Idag är det v. 11 (10 +0), känns som att tiden går väldigt fort vilket är skönt. Illamående håller i sig och jobbigast är nästan kvällarna och nätterna nu. Ovanpå det så har jag börjat få huvudvärk på kvällarna och idag har jag vaknat med men en himla värk ovanför ögonen. Har varit väldigt täppt i näsan de senaste veckorna och jag snyter en del blod så tror att det är en förkylning som sitter i ordentligt. Idag måste jag höra av mig till jobbet och tala om hur länge till jag tror jag blir hemma. Det är ju helt omöjligt att veta, men jag får väl börja med 3 veckor till, då är jag i v. 14 och läkarna säger att de flesta börjar må bättre då. Vore skönt att kunna gå tillbaka och avsluta min 6 veckor så att jag kan känna mig klar. Hoppas bara att läkaren hos MVC inte har några problem att sjukskriva mig för jag vet verkligen inte hur jag skulle kunna börja jobba igen nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar