tisdag 8 november 2011

Fosterdiagnostik

I morse var vi hos barnmorskan och såg en film om fosterdiagnostik och vad det innebär. De vill gärna att man ser den innan inskrivningen så att man kan diskutera det. Vi har i alla fall bestämt oss för att göra ett KUB test. Barnmorskan ligger max 10 min promenad från oss men det blev bussen ändå, när vi kommit 50 från porten började jag känna hur kräket kom upp och vände. Vi fick sedan sitta ett tag hos barnmorskan innan jag kunde resa mig. Alla andra som var där såg så fräscha och pigga ut och jag ser mest ut som ett vrak. Igår kunde jag inte somna för jag mådde så illa och sedan vaknade jag vid 05.30 av illamående och kunde inte somna om. Jag fick i alla fall en tid hos läkaren efter att vi varit hos barnmorskan för inskrivning nästa vecka så att jag kan få min sjukskrivning förlängd.

Åh vad jag längtar efter att inte må illa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar