tisdag 20 september 2011

Det som varit bra med idag

är att jag kom i mina jeans igen. Har varit och tagit nya prover och gjort VUL. Blodproverna visade att mina vita blodkroppar är lite höga och likaså men snabbsänka men annars var allt bra. Har fortfarande ca 2 cm i vatten i buken och äggstockar som är 3 gånger större än normalt. Hemläkaren trodde att jag skulle få tillbaka ett ägg i morgon. Falun ringde efter någon timme och de tyckte inte att proverna vad lika bra. Han ville inte säga att jag kan få tillbaka ägg i morgon, han tyckte riskerna var för stora. Vi kom överens om att vi ska åka dit i morgon så får han undersöka mig själv och se vad han tycker då. Har en känsla av att vi kommer hem tomhänta men jag kan inte inte åka för då kommer jag ångra mig. Så i morgon roadtrip till Falun igen. Är dock inställd på att komma hem tomhänt. Mår i alla fall bättre nu så det är skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar