tisdag 27 september 2011

Idag har

embryot och jag spenderat dagen med min mamma. Vi har gått lite på stan och sedan gjort ansiktsbehandling, manikyr och pedikyr. Väldigt skönt och jag känner mig avslappnat och fräsch. Känner att embryot fortfarande är ett bra namn då jag varken inte har en aning om hur det gått. Mår bättre för varje dag och det är väldigt skönt. Om en vecka är det testdag, vet att jag sagt att vi ska vänta men fan vad sugen jag är på att tjuvtesta, men vill ju inte ha det där minuset och då är det bättre att leva i ovissheten och hoppet om att det funkat.
Imorgon ska jag till mitt jobb och prata med personen som beslutat att jag inte får fortsatt anställning och se om det finns något jag kan göra för att få henne att ändra sig. Men det känns ganska kört. Har kollat med A-kassan om vad som gäller och räknat ut att vi klarar oss ganska bra ändå men jag ser inte framåt behöva söka jobb, finns inget som är så jobbigt för psyket. Eller jo det gör det ju, att försöka få barn är hundra gånger värre. Nu hoppas jag att mannen kommer hem snart så att vi kan krypa i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar