lördag 24 september 2011

ruvardag 3

Sov bra inatt och vaknade utvilad vid 9.30, skönt. Är fortfarande svullen och idag tycker jag att det har börjat kännas lite tungt att andas men inte tillräckligt mycket för att jag ska vara säker. Mår annars ganska bra förutom att jag inte alls vill äta något. Min underbara mamma kom förbi och tog en fika och hade med en present till mig. En väska från Svenskt Tenn med Elefanter som jag alltid har sagt att jag vill ha som skötvätska, hoppas det är ett gott tecken att hon köpt den :)
Fikade med två gamla arbetskamrater som båda tyckte det var väldigt konstigt att jag inte får vara kvar på jobbet. Jag ska träffa personen som fattat beslutet på onsdag och se vad hon har att säga. Börjar väl bli dax att leta nytt jobb i alla fall. Som om jag inte hade nog att tänka på och oroa mig för. Var i alla fall skönt att komma ut en sväng även om det gjorde mig helt slut. Sov ett tag när jag kom hem och nu blir det mys på soffan med mannen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar