fredag 23 september 2011

ruvardag 2

Igår låg jag på soffan nästan hela dagen, bästa kompisen och underbara gudsonen kom förbi med härliga solroser och höll mig sällskap ett tag. På kvällen var vi på middag hos några kompisar. Har vaknat ganska mycket under natten och känt mig konstig i kroppen och magen. Sov länge idag för att ta igen natten. Har precis ätit lunch med en kompis, eller hon åt, jag petade i min mat. Ingen aptit alls just nu. Min mage ser mer svullen ut än den gjort tidigare men jag mår ganska bra så är osäker på vad svullnaden kommer från. Får hålla koll på magen under dagen och se hur det artar sig. När vi satte in embryot så kändes allt så positivt men nu känns det inte alls så. Känns som att inget annat går min väg just nu så varför ska detta. Det är tydligen inte meningen att mitt liv ska vara enkelt, är det inte det ena så är det det andra. Så nu har jag fått tycka lite synd om mig själv ett tag också. Nu tillbaka till Gossip Girl och soffan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar