måndag 31 oktober 2011

Hemma från jobbet igen

Förra veckan kämpade jag mig till jobbet varje dag och lyckades jobba halvtid. Har mått allt sämre i helgen och i morse när jag äntligen tagit mig till jobbet efter många pauser för att mota ner spyan så insåg jag att det inte funkar. Jag mår för illa av att ta mig till jobbet och det är inte värt det. Får dessutom inget gjort på jobbet då jag kämpar med illamåendet. Så nu blir det hemma som gäller för mig denna vecka och sen får vi se.

Igår var vi på Ikea och kollade lite på en ny soffa, den vi har idag börjar bli rätt sliten och framför allt skitig men vi kan inte ha en stor soffa i vår lägenhet och då vi nog kommer flytta inom ett par år vill vi inte lägga ner en massa pengar på en ny soffa. Vi hittade i alla fall en som vi tyckte ganska bra om men har inte bestämt oss. Funderar också på hur vi ska få plats med de saker som Skorpan kommer att behöva och hur vi bäst ska möblera i lägenheten då vi bor i en tvåa. Lär nog bli en del tänkande och egetfixande för att få till lösningar som funkar för oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar