torsdag 20 oktober 2011

Så himla trött på fragminsprutorna

De gör så jävla ont och jag måste ta in ännu mer för att lyckas trycka in dem och det gör också ont. Mina ben är  alla olika nyanser av blått och lila, skitsnyggt. Jag måste ta sprutorna i minst 3 veckor till. Jag vet att vissa måste hålla på hela graviditeten och jag borde inte klaga. Men jag känner ju faktiskt ingen som behövt gå igenom all den skit jag har för att bli med barn.

Jag mår i alla fall bättre för varje dag och idag har jag orkat ta mig ut och gå en sväng på stan med bästa vännen och gudsonen. Väldigt härligt väder och skönt att komma ut. Jag har börjat må ganska illa om dagarna och måste få i mig något varannan timme annars blir jag helt yr i huvudet. Även om magen inte alls är lika svullen så är den större än innan graviditeten och jag fortsätter med mina mammabyxor, mina andra är så obekväma och jag får mer ont i magen när de är trånga. Ska nog köpa ett till par mammabyxor så att jag har 2 par när jag ska börja jobba igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar