torsdag 13 oktober 2011

Nya prover och VUL

Var tillbaka på SöS idag för nya blodprover och VUL, Skorpan växer som h*n ska, nu kunde man se gulesäcken :) Längtar till vi får se och höra hjärtat. Min ena äggstock är fortfarande rejält stor även om den har minskat och det är en hel del vätska i buken. Proverna såg okej ut men de ville inte skriva ut mig ännu. Ska tillbaka på måndag för nya prover.

Lyckades med hjälp av min mamma fylla in blanketterna till Försäkringskassan idag, har aldrig varit sjukskriven förut så allt är nytt och krångligt. Nu får vi se hur lång tid det tar innan några pengar kommer in på kontot. Får ju i princip ingen lön denna månad så hoppas det inte dröjer alltför länge.

Om 4 veckor åker vi till New York, förutsatt att jag mår bra, jag hoppas så innerligt att vi ska komma iväg. De senaste månaderna har varit jobbiga för oss båda och vi behöver verkligen lite tid tillsammans och njuta. Längtar efter att strosa gata upp och ner och äta god mat och shoppa.

5 kommentarer:

  1. Skönt att det såg bra ut på VUL även om jag förstår att du längtar tills du får se det lilla hjärtat. Hoppas du snart är bättre och att ni kommer iväg till New York.

    SvaraRadera
  2. Tack Tea, ja jag hoppas att jag får börja må bra snart igen, börjar tröttna på detta nu. Det enda positiva är väl att jag får göra många VUL och se den lilla växa :)

    SvaraRadera
  3. Ja man får se fördelarna!

    Sv:
    Gillar också treans program mer svt. Men på nåt sätt kompletterar de varandra.

    SvaraRadera
  4. Tack, jag känner mig faktiskt bättre för varje dag nu, förutom den förlamade tröttheten.

    SvaraRadera