tisdag 4 oktober 2011

sjukhuset

Halsbrännan var ingen halsbränna utan en rejäl ökning av vätska i buken som tryckte upp mellangärdet mot revbenen. Ligger sedan i söndags kväll inlagd på sjukhus och blir nog kvar ett tag. Är väldigt tråkigt men känns tryggare att ligga här då jag mår skit. Vaknade i morse med grymma smärtor och kräktes. Känns som att en långtradare kört över mina revben. Är galet orolig för att embryot inte ska klara sig men läkarna säger att det inte ska påverka lillen. I sängen bredvid mig ligger en tjej som gjort en skrapning. Tänk vad livet kan vara olika. Jag gråter för att jag är livrädd att förlora embryot och hon för att hon var så röksugen och läkaren ville att hon skulle äta lite innan hon gick ut och rökte, hon ville då skriva ut sig själv. Snart får jag lite besök i alla fall.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar